Matklubbens Topplista

lördag, februari 09, 2008

Härliga lördag

Helgen inleddes på fredag eftermiddag med helkroppsmasage på Estetic.

Sedan middag med prover från Pärsons minut meny och Findus, grönsaker, vilket inte föll oss helt på läppen, men den hemma gjorda aiolin räddade hela måltiden.

Jag drack citronvatten hela kvällen för utrensning av slagg, vilket rekomenderas efter en helkropps djupmasage. Jag drack säkert över två liter och kissade ut lika mycket,
trots det kände jag mig stinn.

När vi gick och la oss mådde jag lite illa, och mitt i natten vaknade jag med världens hjärtklappning, trodde att jag skulle kräkas, jag gick upp och rörde mig lite och efter ett tag lugnade det ner sig och jag kunde somna om.

Vaknade lördag morgon pigg och glad, så jag och Åke tog en morgon promenad med stavarna.

Vi gick först till Åkes jobb och sedan till nya lägenheten för att se hur lång tid det tar. Sen gick vi hem och åt frukost samtidigt som vi såg på skidskytte och löste melodikrysset.

Sen ska jag och Amanda åka och handla på Maxi och efter det ska jag gå på bio.

Åke han vill se skidskytte så han stannar hemma och samtidigt tvättar han, frivilligt!!

Inga kommentarer: