Matklubbens Topplista

torsdag, februari 07, 2008

Den absolut stressigaste dagen hitills

har jag haft på jobbet idag.

Men den fick en bra avslutning.

Vi packade 10 kartonger med demomaterial och uppdragsbeskrivningar, rabattkuponger, låneavtal på kläder och köksutrustning, kockrockar, förkläden, kocksnibbar, smakfat, skedar, servetter, dukar...

Vi packade om varann, vi packade fel, vi fick öppna och packa om, men till slut så blev allt ok.

Dess emellan så ringde telefonen i ett.

Vi fick demobokningar via både fax och mail.

Svarade på mail, bokade personal och pratade med säljare.

Sen när vi skulle skicka paketen med Schenker så strulade det nå så in i hell, med bokningarna, men det ordnade sig också, paketen kom iväg och nu får vi hålla tummarna att alla paket kommer fram i tid.

Jag hade tid hos osteopaten direkt efter lunch, fast jag inte hade någon lunch, (fick äta efter behandlingen), det blev stressigt att hinna dit, men när jag väl var där så var det hur skönt som helst, hon fick riktigt ordning på min nacke och ryggrad så ikväll är jag lite ledbruten.

När jag kom hem efter jobbet gick jag en långpromenad för att rensa huvet, jag tog vägen förbi vår lägenhet på Haga, och vad jag längtar att flytta dit, det känns kul att få bekanta sig med en annan stadsdel av Umeå.

Inga kommentarer: