Matklubbens Topplista

onsdag, april 18, 2012

Vintern tar aldrig slut

Så här mycket snö kom det i natt, nu är jag verkligen less på detta aprilväder. Ena timmen sol, andra snö, så är det hela tiden. Tur att jag har Cypernresan att se fram emot, om en månad från idag.

Jag har Fanny att tacka för den resan, eftersom hon blev nominerad till "MinStoraDag", och blev antagen. Hennes önskan var att få snorkla i ett turkost vatten, och det är det verkligen i Aya Napa på Cypern. Och fatta att jag kunde köpa in mig till reducerat pris i extra bädd. Så det blir Fanny, Camilla, Lovisa och jag som åker. Det ska bli så härligt.
Vi ska ju dessutom bo på ett spa- hotell, så det kommer samtidigt att bli en hälsoresa. Inte dumt.



Men nu blir det middag, en enkel pytt i panna med stekt ägg.


Ha en skön kväll alla godingar.

Inga kommentarer: