Matklubbens Topplista

torsdag, april 19, 2012

I jakten på en bäddsoffa

Till kolonistugan, har jag nog hittat den perfekta, den får inte vara för lång, den här har rätt längd så när som på en centimeter, men det är längst ut på armstöden så det ska nog funka och så är den längs efter bäddad,  då tar det mindre plats när man ska bädda ut den. Men jag vet inte vilken färg jag vill ha kanske en blå eller en grön, men soffan var så ny så de hade inte hunnit få tygproverna. Så det får bli en ny tur till veckan.



Så hittar jag också en massa annat som jag tycker är fint...
Som dessa damer, jag gillar särskilt hon med fatet, men helst vill jag ha alla tre!


 
Och denna förtjusande dam! Med rosetter vid anklarna. Och kudden bakom.
 

Ååååå, dessa ljusstakar, som en karusell.


Det är inga dyra priser på någon av dem, runt hundra lappen, men problemet är vart jag ska ställa dem.


Men om sanningen ska fram, så köpte jag elefanten, för den fanns det bara en av.
Är också så sugen på giraffen, men vi får väl se...

Allt finns på EM-möbler.

Inga kommentarer: