Matklubbens Topplista

torsdag, februari 18, 2010

Det ska vi fira


Kursen i företagande är slut nu och jag fick med väl beröm godkänt.

Men jag känner mig inte alls redo att starta något eget, kursen gav inte de rätta instrumenten.

Så jag anmälde mig till en fortsättningskurs på 6 månader som är mer grundläggande för att direkt kunna starta företag efter kursens slut, men jag kom inte med.

Och det var väl lika bra det för i fredags ringde butikschefen på Ica Böleäng och frågade om jag var intresserad av att börja jobba i deras chark och kallskänk, snacka om att bli förvånad och superglad.

Så idag har jag varit på intervju och det gick jättebra, så jag börjar där på måndag.

Jag har kvar jobbet på demobolaget tills de hittar en ersättare, jag kan ju göra mycket av sånt arbete på kvällarna, så länge som det är så här lite demosar, men i långaloppet kommer jag nog inte att orka.

5 kommentarer:

Ida sa...

jippi och grattis! :D

Marianne sa...

Jättegrattis till ditt nya jobb !!
Hoppas du kommer att trivas bra där.
Kram/Marianne.

Katarina sa...

Men grattis. Vilket flyt!

Mats Lindmark sa...

Men va roligt grattis till jobbet.

Åsa sa...

Tack snälla ni, jag hoppas verkligen att detta kommer att bli min absoluta favorit arbetsplats, där jag kan förverkliga mina drömmar, gällande mat, att få inspirera kunder, och det är lagom stort, en utmaning som jag kan hantera och utveckla, det känns verkligen superbra.