Matklubbens Topplista

lördag, april 26, 2008

Kanske på söndag

Det blev inget besök på trädgårdsmässan idag. Kanske im.
Vi tömde istället förråden i "gamheten", (som Robert sa om gamla lägenheten, när han var liten), åkte till återvinningsstationen för att kasta allt som vi inte vill ha, men det var för lång kö så vi åker dit på måndag istället.

Sen gick vi en sväng på returmarknaden.
Amanda bara älskar second hand, jag och Åke får hurven, nej fy fasen för begagnat skräp,
det gäller verkligen att ha sinne, för att rota runt, och att ha öga, för att hitta guldkornen bland allt raat.
Jag, är hellre utan.

Sen åt vi lunch på Coop Forum, köpte ett vädringsställ till balkongen plus komplettering till middan.

När vi kom hem bytte Åke däck på bilen, Amanda åkte till en kompis på kalas och jag satte mig i solen på balkongen!

Sen tog vi en promenad för att hämta cyklarna från gamheten, så skönt det ändå är att cykla.
Har bestämt mig för att börja cykla till jobbet från första maj.

Efter middan blir det körslaget.

Hostan håller i! Jag blir så trött!

Inga kommentarer: