Matklubbens Topplista

onsdag, april 16, 2008

Helt slut

Nu är jag så trött, så trött, mina ben och mina fötter, ajajaj,

har varit igång sedan klockan sex,
men jag har hunnit hur mycket som helst, im ska jag börja med att måla lillrummet, för nu är färgen bestämd och köpt, sen ska jag putsa de sista fönsterna och så ska jag köra flera lass med allt som är löst i lägenheten, så är det bara möblerna kvar till helgen.

Förkylningen har övergått till hosta, skrällhosta, som känns mellan skulderbladen, men det blir nog bättre om någon dag, för denna förkylning har ändrat karaktär för varje dag som gått, och så länge jag inte har någon feber så är det ju lugnt.

Im kväll ska jag åka till Nordmaling för att lyssna på opera, Cape Town Opera, The voice of the nature, ett samarbete mellan Norrlandsoperan och Kapstaden, om ni vill kan ni Googla på det och läsa lite om det. Det ska bli skönt att bara sitta och koppla av och lyssna på fantastisk musik, och dans, så har jag förhoppningsvis samlat kraft till fredagens flytt.

Nu sitter vi här och dricker te och äter goda kex och ännu godare ost.

Har precis läst att en av mina systerdöttrar ska lägga ner sin blogg!!!

Det blir mycket tråkigt, för hennes blogg har varit ett dagligt efterlängtat inslag, att få ta del av deras vardag, och barnen, hur ska jag klara mig utan alla kort på barnen och alla finurliga kommentarer från Ingrid.

Hoppas, att hon får så många kommentarer, där alla visar sin uppskattning över hennes Blogg, så att hon börjar om med en helt egen, man behöver ju bara skriva lite då och då, och inte ha krav på sig att skriva långa inlägg varje dag.

Nä, nu måste jag krypa till kojs, god natt all mina kära.

Inga kommentarer: