Matklubbens Topplista

onsdag, januari 30, 2008

Det gör ont

Alltså,
först hade jag ont i benen, det är bättre nu, det är höger benet som krånglar lite fortfarande,

sedan

i vänster häl, fast där har jag fortfarande ont,

och nu har jag så förbenat ont i höger axel, skuldra, nyckelben, nacke och hela bröst ryggen.

Jag har fått akupunktur två gånger, djupmasage en gång, och då rekomenderade massören att jag skulle söka mig till en osteopat.

Så idag har jag varit till Jeanette som är osteopat.

Vill ni veta skillnaden mellan en kiropraktor, naprapat och osteopat kan ni söka på Google, det gjorde jag.
Det jag kan säga är att en osteopat behandlar hela kroppen, inte bara det parti som man har ont i, och endast med händerna i en kombination av stretch, masage och mjuka töjningar, inget får göra ont, helt underbart.

Efter behandlingen åkte jag hem och det var verkligen behövligt.

Jag sov större delen av dagen och så har jag sett några avsnitt av Herrskap och Tjänstefolk,
så nu känns det mycket bättre i hela kroppen.

Jag ska tillbaka nästa vecka, jag längtar redan.

Inga kommentarer: