Matklubbens Topplista

måndag, maj 20, 2013

Sommar, sommar, sommar.

Äntligen kom värmen. Och det med besked. Från att temperaturen legat runt +7-8 grader steg den till +25 på en gång. Fantastiskt, men samtidigt chockerande för kroppen. 
Jag älskar, värme och det är helt underbart när man stiger upp på morgon och det redan är +18. 

Eftersom jag var tvungen att rycka in och jobba på Nisses i Holmsund på torsdan i förra veckan, den dagen jag annars skulle   ha slutat halv tre, och sen jobbade helgen, så blev det först igår som vi kunde sätta potatis och få ner blommorna i rabatterna. 

Vilken underbar dag vi fick, så nu har man fått lite färg på kroppen. 

I morgon ledig dag, ska jag åka ut och fortsätta med sådden. Håller på att göra egna såband, så att jag slipper gallra så mycket. 

Ha en riktigt fin dag alla fina. 

Pussellipuss. 



Inga kommentarer: