Matklubbens Topplista

fredag, juni 12, 2015

Ljumma vindar.


Äntligen fick vi lite bättre väder och det var då på tiden. 

Jag tror banne mig att alla levde upp en smula, för hela stan kryllade av flanerande människor och varenda uteservering var proppad med folk. 

Förmiddagen tillbringade jag med Maj så Amanda fick duscha och packa inför Skirknäs resan. Jag min stackare får stanna hemma och jobba, missar dessutom årets bröllop, då menar jag inte Carl-Philip och Sofias utan Linnéa och Jonas, dessutom i Viktoriakyrkan. Nåja, jag får se bilder sen. 

Jag och Maj var ute hela tiden i det fina vädret hon gungade hur länge som helst och det måste jag medge, det är inte så kul i långa loppet att bara stå bredvid och titta på.  Sen gick vi en promenad med dockvagnen och tittade på bilar och bussar som körde förbi. Och så vattnade hon blommor och grus, sina och mina skor. Ha ha ha. Härliga lilla unge vad jag älskar dig. 


Inga kommentarer: