Matklubbens Topplista

lördag, mars 15, 2008

Family with three children

I kväll har vi tillbringat kvällen med middag och Melodifestival tillsammans med familjen Abrahamsson-Norberg och deras tre barn.

Olle, lill älsklingen har kommit på hur han ska kunna komma åt TV:n och datorn, genom att bära med sig en liten stol som han kan ställa sig på så att han når upp och kan trycka på alla knappar.

Vi åt och drack gott och röstade i kapp på Sibel, jag, Camilla och Åke i alla fall, jag tror att Patrik röstade på Nordman, mest för att störa all annan röstning.

Men vad hjälpte det...

Sibel fick inte en enda röst av hela Svenska folket, trots att jag och Camilla röstade oss blå, hon var den allra bästa, vilken röst och styrka från den späda, lilla kroppen, men hon kommer att gå långt i fortsättningen.

Nu sitter vi här med en kopp te, som jag känner att Åke har spetsat med whiskey, vilket han dock inte erkänner, men mej kan han inte lura!

All right, jag kanske kan sova lite längre i morgon då istället!

Men morgonpromenaden ska han i alla fall inte slippa, jag får servera cocosyoghurt, mjuk macka med Västerbotten ost och kaffe först, så orkar han gå i mitt tempo utan att gnälla allt för mycket.

Men, jag, väntar med frukosten till efter promenaden,

tomma hundar jagar bäst...

Inga kommentarer: