Matklubbens Topplista

lördag, januari 24, 2009

Skurgumsknän!

Så kallas den åkomma jag har fått i mina knän.
Jag har ju varit riktigt bra i knäna och fötterna ett tag nu och trodde att jag skulle klara ett lite mer ansträngande pass, jag tog väl i lite väl mycket också, när ledaren pushar på så ökar man ju.
Så nu har jag fått inflammation i slemsäcken ovan knä, igen, hade det varit under knät så hade jag haft golvläggarknän.

Så nu blir det nålar med ström hos Anna, voltaren i krämform tre ggr om dan och lågintensiv träning cykel utan belastning och vattengympa, i ett par veckor.
Om inte det hjälper så blir det operation.

Jag har fått mina skoinlägg nu också, ska skola in fötterna morgon och kväll i någon vecka för att sen kunna ha dem hela tiden, men jag får nog skaffa mig nya skor som jag rymmer inlägget i för det bygger rätt mycket på höjden. Bara en massa utgifter hela tiden, men jag får gå på Skopunkten de har ju stående erbjudande, köp tre betala för två.

Jag skulle ju anmäla mig till en kurs eller två, det blev yogadans, den börjar nu på söndag och sen 10 söndagar framåt. Hoppas att jag fixar det, men jag får väl göra så gott jag kan. Sen blir det stickcafé varannan onsdag på Shmäck, det får räcka med det denna vårtermin. Så kan jag gå en kurs till hösten också.
Jag har ju kursen i juli med mina systrar också, det ser jag verkligen fram emot.

Annars har vi ätit superfrukost och löst melodikrysset nu på förmiddan.

Fanny är hos oss i helgen och idag ska vi gå på bio.

Och i kväll kommer Amanda hit och äter middag med oss.
Sen blir det tv och stickning.

Jag har köpt ursnyggt handfärgat garn från Manos del Uruguay, 30% silke, 70% Merino Extra fin ull i underbara lila toner, som jag ska sticka sockar av.

Inga kommentarer: