Matklubbens Topplista

fredag, oktober 17, 2008

Bra fredag

Trots abrups uppvaknande av otrygg dotter som hade haft värsta mardrömmen och ändrade planer på jobbet, så har dagen varit fantastisk.

Jag hade värsta städilet i morse. Så efter frukosten, började jag dammtorka och sen dammsög jag och torkade golv i köket, hallen och på toan. Laddade en tvättmaskin. Fyttade en tavla och en blomma, mammas gullranka som ska klättra i vårat vardagsrums fönster och jag hade helst velat byta SOVRUM, när Åke minst anade det! För när det väl är gjort kommer han att tycka att det är toppen, det är bara tanken av omställning som är jobbig för honom. Men så ringde Amanda och hon mådde inte bra, så jag hoppar in för henne och tar hennes demo på Maxi. Sen blir det en lugn kväll med taco till middag och TV för hela slanten. Hoppas att Åke har köpt några goda öl till mig, i kväll känns det som läge för en skön salongs berusning!

Inga kommentarer: